La Fundació Bofill atorga la subcontractació del Servei de desenvolupament tecnològic pel pilot Pentabilities a Catalunya a l’empresa Pentabilities SL.

La Fundació Bofill atorga la subcontractació del Servei de desenvolupament tecnològic pel pilot Pentabilities a Catalunya a l’empresa Pentabilities SL, una entitat amb àmplia experiència en la creació i desenvolupament d’eines tecnològiques adaptades a metodologies d’observació, registre i feedback d’habilitats socioemocionals a l'aula. A més a més, ha impulsat durant els darrers anys diverses aplicacions i portals analítics creats a mesura per vehicular la metodologia Pentabilities i la seva implementació en entorns educatius d'alta complexitat.

Es tanca així la convocatòria oberta i s'agraeix a les altres entitats participants el seu interès en el projecte.