Vols aprendre què funciona en educació en 3 minuts?

Fes els quizzes aquí:

Tot(e)s nosaltres, tot sovint, tenim intuïcions sobre com s’han de fer les coses perquè donin el resultat desitjat. Alguns cops tenim raó i d’altres no, i la realitat s’entossudeix a contradir-nos i a fer-nos veure que la manera que pensàvem que era la més adequada per fer alguna cosa no ho és.

El projecte Què funciona en educació ens ha permès aprendre molt sobre com s’han de dur a terme determinades intervencions en educació perquè funcionin i, efectivament, generin millores en els resultats, en les actituds o en els aprenentatges d’infants i joves. I volem compartir-ho d’una manera fàcil, agradable, divertida i al mateix temps, rigorosa i fonamentada.

Et convidem a fer els quizzes, petites enquestes de 4 preguntes, que hem preparat. En ells, et demanarem l’opinió sobre què funciona o no funciona en determinades intervencions educatives i t’anirem dient si estàs en el cert o no i per què. És una bona manera d’aprendre de manera fàcil moltes de les coses que ens han ensenyat les revisions d’evidències del Què funciona en educació? T’hi animes?