Els projectes creuen el primer Equador de les campanyes de micromecenatge

El dia 7 de setembre de 2017, els projectes de la plataforma www.femeducacio.org, que impulsem amb el suport de la Fundació Goteo, van iniciar les campanyes de micromencenatge. Aquesta primera fase, que estarà oberta fins el 17 d’octubre de 2017, permetrà obtenir el finançament mínim per a dotar de viabilitat a les iniciatives amb el suport de la comunitat.

Les temàtiques que aborden els projectes és molt diversa i entre altres temes, estan relacionades amb: el desenvolupament de models cooperatius a les aules; l’impuls d’un consum més responsable mitjançant la intervenció artística; la immersió en l’economia social mitjançant l’ús de monedes alternatives que creïn llaços en la comunitat educativa (alumnat, docents, famílies, veïns…); la promoció de la cultura maker i creativa, etc. Ganes de saber més? Et proposem que entris a la plataforma, cerquis aquell projecte que millor connecta amb les teves inquietuds o motivacions i en el cas que ho valoris oportú hi donis suport.

Ah, i no et perdis les interessants recompenses que podràs obtenir gràcies a la teva aportació: concerts, jornades, guies i manuals, sorteig d’una samarreta del Barça signada pel Messi, visites a recursos, productes elaborats per alumnes i moltíssimes més. Totes elles pensades per agrair la col·laboració i la implicació de la comunitat en fer-les realitat.

Ja hi ha 1 projecte que ja ha assolit els objectius de finançament, però són molts més els que estan treballant per buscar els suports i col·laboracions que els  han de fer possible.

Hi participes? Vols donar suport a la millora educativa impulsant projectes innovadors?