Homenatge a Jaume Bofill i Bofill

El dimarts 10 de maig de 2011 va tenir lloc un acte d'homenatge a Jaume Bofill i Bofill, filòsof i escriptor que dóna nom a la nostra Fundació. L'acte commemorava el centenari del naixement i l?organitzen conjuntament la Fundació Jaume Bofill, la Universitat de Barcelona i la Societat Catalana de Filosofia de l'IEC amb el recolzament de la família Bofill Soliguer. Van intervenir, entre altres, Josep M. Rovira Belloso, Jordi Galí, Sílvia Collvinent i Antoni Prevosti, i s'hi va presentar el llibre Homenatge a Jaume Bofill coordinat per Anna Jolonch (FJB) i Josep M. Romero (UB) i publicat per la Universitat de Barcelona. La trobada tingué lloc a les 19 hores a la Sala Gran de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, al carrer Montalegre, 6, 4a planta de Barcelona i l'acte era obert a tothom. També amb motiu del Centenari s'ha dedicat un web a la figura del filòsof www.jaumebofillbofill.org amb informació sobre la seva obra i trajectòria vital.