Jornades sobre Associacionisme i Participació Política dels Immigrants

La Fundació Jaume Bofill va organitzar les Jornades sobre Associacionisme i Participació Política dels Immigrants per als dies 19 i 20 de maig a la Sala Martí l'Humà del MHCB, a la plaça del Rei. A les Jornades es van presentar, entre altres, els resultats principals del projecte "Democràcia multicultural i capital social dels immigrants a Europa: participació, xarxes organitzatives i polítiques públiques en l'àmbit municipal", que desenvolupat a diverses ciutats europees entre els anys 2006 i 2008. Els resultats corresponents a Barcelona incloien una perspectiva comparada i elements d'anàlisi per abordar el grau d'integració cívica i política de la població d'origen immigrant a la ciutat, tant des del punt de vista individual com associatiu. Per participar a les Jornades calia haver fet la inscripció per Internet.