El lloc de treball s’inscriu en l’Aliança Educació 360-Educació a temps complet, impulsada per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i la Fundació Bofill i formada actualment per prop de 370 organitzacions sòcies (ajuntaments, entitats i federacions, centres educatius, etc.), que es proposa ampliar el dret a l’educació més enllà del temps lectiu i integrar les oportunitats educatives que avui es troben fora de l’escolarització obligatòria (activitats extraescolars, de vacances, etc.) per posar-les a l’abast de tots els infants i adolescents.

Busquem un/a cap de projectes i gestió del coneixement de l’Aliança Educació 360, que treballarà sota la direcció de l'aliança i formarà part de l’equip de la Fundació Bofill. La seva responsabilitat principal serà la generació i empaquetament de coneixement i la gestió de projectes concrets.

La responsabilitat de la gestió del coneixement dins l’Aliança suposa identificar, capturar i sistematitzar coneixement sobre l’Educació 360 i convertir-lo en productes útils (guies, rúbriques, materials diversos, metodologies i espais de formació) per als diferents agents educatius i administracions públiques.

La gestió de projectes inclou, especialment i d’entrada, el lideratge de la campanya d’Estiu Enriquit.

Teniu més informació del projecte als enllaços següents:

Responsabilitats

• Disseny i conceptualització (a partir de l'encàrrec a tercers, amb supervisió i seguiment de la qualitat) de metodologies, orientacions i pautes per tangibilitzar i fer avançar l'Educació 360.
  • Disseny i planificació de processos de difusió del coneixement a través de seminaris, actes, jornades i espais de formació (per a tècnics municipals, responsables de centres educatius i entitats, etc.). Dinamització de comunitats d’experts al voltant de temàtiques específiques.
  • Lideratge de processos de recerca i prospectiva sobre l’estat de la qüestió i models de solucions i polítiques, que aportin coneixement útil per a l’activitat de l’Aliança i els seus membres.
  • Lideratge de l’estratègia d’Estiu Enriquit, sobre la garantia del dret a l’educació en el lleure durant l’estiu, que inclou: a) Implicació i capacitació de professionals. b) Posicionament del problema i el repte c) Potenciació del coneixement compartit i els models en obert, a partir de la detecció, estudi i comunicació d’iniciatives valuoses i la sistematització i conceptualització d’eines i guies. d) Acceleració de projectes de municipis.
  • Disseny i implementació del pla de comunicació de cada iniciativa que lideri, conjuntament amb el responsable de comunicació i la direcció de l’Aliança. Representació davant de tercers i mitjans de comunicació, si s’escau.
  • Planificació i gestió pressupostària.

Perfil i competències

• Formació universitària (Llicenciatura, Grau i/o Màster), preferentment en l’àmbit de les ciències socials, polítiques o de l’educació.
  • Experiència aportada en les responsabilitats descrites, especialment en gestió i difusió del coneixement (eines, guies, actes, seminaris, formació, etc.) i construcció de projectes educatius.
  • Comprensió de les polítiques educatives més enllà de l’educació formal, especialment en la seva articulació a nivell local a Catalunya.
  • Capacitat de lideratge, planificació, dinamització i visió estratègica amb un alt nivell d’autonomia.
  • Excel·lents capacitats en comunicació escrita, oral, i també a l’hora de presentar públicament, tant en català com en castellà. Es valorarà el domini de l’anglès.
  • Es valorarà experiència en l’impuls i desenvolupament de projectes col·laboratius, xarxes d’organitzacions o institucions diverses.

Condicions

• Incorporació immediata.
  • Jornada laboral completa.
  • Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
  • Contracte indefinit.
  • Treball presencial a Barcelona, amb necessitats puntuals de desplaçament a diversos municipis de Catalunya.

Presentació de candidatures

• Envieu el vostre currículum (amb carta de presentació, opcionalment) a l’adreça electrònica seleccio@educacio360.cat (indicant la referència projectes360 a l’assumpte).
  • Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic.
  • Data límit per a la recepció de sol·licituds: 10 de febrer de 2024 (inclòs).