Busquem 1 dinamitzador/a Lecxit - El Prat

La Fundació Bofill impulsa els reptes de l’educació a Catalunya amb recerca, prospectiva, debats, programes i innovació. Treballem des de la independència, la cooperació, el compromís i el rigor amb una extensa xarxa de professionals i col·laboradors que com nosaltres pensen que el coneixement crític pot contribuir a transformar la societat i oferir una educació de qualitat per a tothom.

A Catalunya tots els alumnes que acaben la primària saben llegir, però 1 de cada 7 no entén el que llegeix i això compromet el seu rendiment acadèmic i el seu futur social. Davant d’aquesta realitat, la Fundació impulsa el programa LECXIT de lectura per a l’èxit educatiu a diferents centres educatius, biblioteques i entitats de tota Catalunya.

Busquem un dinamitzador/a del programa Lecxit per als espais LECXIT situats en escoles del Prat de Llobregat, responsable de l’acollida i selecció del voluntariat, del seguiment de les parelles lectores, de la coordinació amb els centres educatius i les famílies i del disseny d’activitats vinculades a la lectura que enriqueixin el programa.

Responsabilitats

• Dinamització de l’espai LECXIT.
  • Seguiment de les parelles lectores.
  • Contacte amb les famílies i els tutors i tutores dels infants.
  • Selecció, gestió i acompanyament del voluntariat participant.
  • Acompanyament del voluntariat per a garantir una intervenció de qualitat.
  • Coordinació amb els centres educatius de primària pel seguiment dels infants.
  • Coordinació amb els centres educatius de secundària pel seguiment del voluntariat de Servei Comunitari.
  • Coordinació amb altres actors i treball en xarxa: Ajuntament del Prat, Biblioteca Pública i Fundació Bofill.

Perfil i competències

• Preferentment estudiants de grau de magisteri, de pedagogia o educació social, titulats en CFGS en integració social o dinamització sociocultural o bé estudiants de grau de gestió d'informació i documentació amb experiència en intervenció social.
  • Amb motivació per a formar part d'un projecte de foment de l’èxit educatiu a través de la lectura, dirigit als infants amb menys oportunitats del Prat de Llobregat.
  • Es valorarà experiència de gestió de voluntariat en organitzacions no lucratives i en projectes socioeducatius dirigits a infància i joventut.
  • Alt grau d’autonomia, habilitats d'empatia, comunicatives i relacionals.
  • Es valorarà experiència prèvia en el sector educatiu del lleure.
  • Es valorarà Experiència o formació en mediació i promoció de la lectura amb infants.
  • Domini del català, oral i escrit.
  • Disponibilitat de tardes i proximitat geogràfica als centres educatius participants en el programa (El Prat de Llobregat).
  • Certificat negatiu d'antecedents de delictes sexuals.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, la incidència pública, les xarxes de professionals i la utilitat del coneixement.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada de 26h/setmana: de dilluns a dijous de 14h a 19h i divendres de 9h a 15h.
  • Retribució mensual bruta segons escala salarial interna.
  • Contracte indefinit.

Què has de fer per presentar-te?

• Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat al correu electrònic lecxit@fbofill.cat, amb la referència Dinamitzador/a el Prat.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic. No ens ho tinguis en compte!

La data màxima per enviar el teu CV és el 22/10/23. Si n’estàs segur/a, no t’esperis fins a l’últim dia, et necessitem!