Busquem 1 Tècnic/a d'Investigació
13/02/2023
Busquem 1 Tècnic/a d’investigació per donar suport a la gestió tècnica i administrativa de la documentació vinculada a la recerca dels programes LECXIT, MATH TUTORING i PENTABILITIES en el marc del projecte de Suport Educatiu.
L’objectiu d’aquesta posició és gestionar els permisos, autoritzacions administratives, consentiments informats i acords de participació tant dels centres educatius com de les famílies, els infants i els joves que participen al projecte. També serà responsable de l’arxiu documental físic i caldrà donar suport en totes aquelles tasques administratives que es generin en el marc del projecte. Aquesta figura dependrà de la direcció executiva o del cap de cada programa.
Responsabilitats
Sistematització eines de treball
Registrar, gestionar i controlar la documentació administrativa vinculada al projecte:
- centres educatius: convenis, permisos.
- voluntariat: permisos, assegurances, registres.
- alumnat participant: autoritzacions famílies, formularis de participació, fitxes de perfil, consentiments.
Gestió administrativa
- Establir els vincles amb els proveïdors.
- Recollir i organitzar pressupostos i factures del projecte.
- Gestionar l'arxiu documental del projecte (físic i digital)
- Gestionar la BBDD de material informàtic
- Assistir en la gestió i tasques administratives relacionades amb les activitats del personal de l’equip:
- Reserva de viatges
- Organització d’actes (càtering, reserves d’espais)
- Gestió de les despeses del personal de l’equip
Suport a la implementació de l’avaluació quantitativa
- Contribuir a la distribució i aixecament dels pre-test i post-test dels centres educatius que ho requereixin per a facilitar l’avaluació d’impacte.
- Garantir la recollida d’informació dels diferents actors per a l’avaluació (alumnat, docents, famílies, etc.) als centres educatius.
Suport en la gestió d’esdeveniments vinculats als resultats de la recerca
- Donar suport en l’organització i logística dels actes, seminaris i jornades del programa, i especialment, en la difusió dels resultats de la recerca.
Perfil i competències
- Estudis de CFGS i/o universitaris, preferentment en l'àmbit d'administració i finances.
- Competència emprenedora i capacitat de treballar des de l'autonomia i la responsabilitat.
- Domini del castellà, oral i escrit.
- Certificat negatiu d'antecedents de delictes sexuals.
Oferim
- Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, la incidència pública, les xarxes de professionals i la utilitat del coneixement.
- Incorporació immediata: 01/03/23.
- Jornada laboral completa.
- Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
- Contracte indefinit vinculat a la durada del projecte (30 març 2024).
Què has de fer per presentar-te?
- Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat al correu electrònic equip@suporteducatiu.org amb la referència ADMINISTRACIÓ al cos del missatge.
- Si vols, pots aportar una carta de presentació però és opcional.
- Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
- Donat al gran nombre de posicions a cobrir, no podrem respondre a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic. No ens ho tinguis en compte!
Quina és la data límit per decidir-me?
Volem crear l’equip de forma àgil i ràpida, pel que la data màxima per enviar el teu CV serà el 23/2/2023. Si n’estàs segur, no t’esperis fins a l’últim dia, et necessitem!