Busquem 1 Project Manager d'Investigació i desenvolupament TIC (enginyeria i IT)

Aquesta oferta laboral s’emmarca en la proposta de Suport Educatiu. Acompanyament per Accelerar Oportunitats, un projecte innovador de la Fundació Bofill que vol fer possible que tots els infants i adolescents puguin estar el millor equipats possible per tenir trajectòries educatives d‘èxit, siguin quines siguin les seves condicions de partida, i sobre la qual s’està desenvolupant una avaluació d’impacte.

Per aconseguir-ho, impulsa tres programes diferents de suport educatiu dirigits a la millora de les competències lectores, matemàtiques i socioemocionals d’infants i joves desavantatjats: LECXIT, MATH TUTORING i PENTABILITIES.

A més de multiplicar les seves oportunitats d’èxit educatiu, el projecte també aportarà models efectius i replicables de suport educatiu perquè siguin incorporats a la política pública, afavorint l’equitat.

Busquem 1 Project Manager d'Investigació i desenvolupament TIC (enginyeria IT) per a Suport Educatiu

L'enginyer/a que cerquem donarà suport a les accions de desenvolupament tecnològic i de manteniment de les eines digitals que s’apliquen en el conjunt dels pilots de Suport Educatiu. Sota la direcció del cap de serveis tecnològics i la direcció executiva del projecte, s’encarregarà d’assegurar el funcionament eficient de les eines de gestió de dades existents, millorar-ne els aspectes visuals i d’interfície, desenvolupar aplicacions de seguiment escolar a mida, així com dissenyar, pilotar i implementar noves funcionalitats a les plataformes existents.

Funcions

• Disseny i execució dels entorns de prova de les diferents eines tecnològiques dels programes.
  • Preparació de la documentació referent al control de qualitat de les eines tecnològiques.
  • Participació en la integració de processos d'automatització de les eines, en el marc de les proves i el testing per a anticipar incidències i resoldre malfuncionaments.
  • Suport a la validació de dades dels projectes en el marc de les eines tecnològiques que donen suport a la implementació a les escoles.
  • Suport en el desenvolupament de noves funcionalitats de les eines, en funció a les necessitats canviants dels programes.

Perfil i competències

• Grau en enginyeria informàtica o titulació equivalent.
  • Anglès nivell avançat.
  • Experiència en testing i pilotatge de desenvolupament de serveis tecnològics.
  • Experiència en desenvolupament TIC en entorns educatius.
  • Competències: capacitat d'anàlisi, planificació, treball per objectius, treball en entorns d’alta demanda.
  • Certificat negatiu d'antecedents penals i de delictes sexuals.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, la incidència pública, les xarxes de professionals i la utilitat del coneixement.
  • Incorporació immediata i contractació fins finalització del projecte (30 novembre 2023).
  • Jornada completa de dilluns a divendres.
  • Retribució competitiva. (25.000-30.000€ anuals bruts)
  • Incorporació a un equip de nova creació, dinàmic i altament motivat.

Candidatures

• Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat a l'adreça electrònica: equip@suporteducatiu.org amb la referència “oferta laboral enginyer de desenvolupament TIC” a l'assumpte del missatge.
  • Si vols, pots aportar una carta de presentació, però és opcional.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies, ni es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic.