Busquem: responsable de comunicació digital i mobilització

Et remouen les desigualtats socials i educatives? Vols formar part d’un equip compromès amb el canvi social? Ets experta en comunicació i vols posar-la al servei de la lluita contra les desigualtats? Tens experiència dissenyant i impulsant campanyes, estratègies de comunicació digital i d’email marketing? T’estem buscant!

• La Fundació Bofill volem incorporar a l’equip de comunicació una responsable de comunicació digital i mobilització perquè contribueixi a l’impuls dels canals de difusió, mobilització i involucració, i doni suport a la implementació de l’estratègia comunicativa dels diferents programes i iniciatives de l’organització.
  • Les seves principals responsabilitats seran l’estratègia digital i gestió de xarxes socials i mailings, el lideratge del blog de la Fundació i l’impuls de l’estratègia comunicativa i d’incidència dels programes de l’entitat.
  • Vols contribuir a impulsar projectes i iniciatives amb voluntat de canvi social i lluita contra les desigualtats? Si veus que encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos un correu electrònic amb el currículum a selecciocomunicacio@fundaciobofill.org abans del dilluns 15 d’abril de 2024.

La Fundació Bofill som una entitat sense ànim de lucre creada l’any 1969. Treballem pel canvi social i per combatre les desigualtats socials i educatives. Publiquem informes i recerques, fem propostes constructives i posem en marxa projectes per demostrar que crear més i millors oportunitats educatives per a tothom és possible. Ho fem amb aliances i de la mà de l’expertesa de docents, acadèmics, entitats socials, responsables de les administracions educatives, voluntaris… per elaborar propostes que donin resposta a les necessitats socials i educatives actuals.

Actuem amb llibertat i amb plena independència en relació a les administracions públiques, els partits polítics, les confessions religioses i els interessos econòmics.

Descripció

Per contribuir a fer arribar els reptes, propostes i projectes de la Fundació al màxim de persones i actors possibles, busquem una responsable de comunicació digital i mobilització per incorporar a l’equip i que treballarà de manera autònoma sota la direcció de comunicació.

Els reptes principals d’aquesta posició són impulsar l’estratègia de comunicació i incidència dels diferents projectes i iniciatives de l’entitat, liderar l’estratègia de xarxes socials i mailing de l’organització i el creixement del blog de la Fundació. Ha de ser un rol central per contribuir a sensibilitzar i posicionar reptes d’equitat i assolir més adhesió, aliances i involucració dels actors i sectors de població que comparteixen la voluntat de canvi i millora social.

Principals responsabilitats

• Liderar l’estratègia de xarxes socials i mailings de la Fundació amb l’objectiu principal d’incrementar l’abast dels continguts, crides i reptes dels diferents projectes i iniciatives.
  • Disseny i implementació d’estratègies i accions de captació, involucració i fidelització de nous públics a través dels canals actuals (i nous, si s’escau) de la Fundació.
  • Planificar i executar accions d’incidència en coordinació amb els diferents projectes per aconseguir el màxim impacte possible (campanyes de sensibilització ciutadana, suport en la conceptualització i organització d’actes, redacció de notes de premsa...).
  • Donar suport en l’estratègia i elaboració d’accions comunicatives de les diferents iniciatives de la Fundació. Idear amb els caps de projectes, noves accions de difusió, involucració, crides, posicionament social dels reptes i dinamització de comunitats.
  • Responsable editorial i de la difusió dels continguts del blog de la Fundació: coordinació d’encàrrecs d’articles, planificació editorial de temes i formats, generació de continguts a partir d’informes, elaboració d’entrevistes, infografies interactives…
  • Donar suport en la producció i difusió de continguts i materials dels diferents projectes, programes i iniciatives de l’entitat per augmentar-ne el potencial d’incidència política i pública.
  • Impulsar l’estratègia de difusió i continguts de la Fundació Bofill (publicacions d’incidència, articles pel blog de la Fundació, notes de premsa, butlletins, xarxes socials…)
  • Anàlisis de mètriques i resultats periòdicament per tal de millorar i optimitzar les estratègies de comunicació i involucració.
  • Col·laborarà amb els diferents proveïdors externs en el disseny, organització d’actes i altres tasques pròpies del departament.

Perfil i competències

• Preferentment graduats en Periodisme, comunicació, publicitat i relacions públiques o marketing.
  • 3 anys d’experiència en posicions similars. Imprescindible inquietud i compromís pel canvi social, i es valorarà coneixement de l’àmbit educatiu i social i del context polític a Catalunya.
  • Alt nivell de creativitat, curiositat, iniciativa pròpia i autonomia. Capacitat de treballar simultàniament en projectes i reptes diferents, i d’impulsar projectes propis i teixir aliances amb altres actors del sector.
  • Experiència en l’elaboració i seguiment d’estratègies de continguts i xarxes socials.
  • Experiència en campanyes comunicatives de sensibilització i incidència pública.
  • Experiència en gestió, implementació i optimització de campanyes a Facebook Business Manager, Twitter Ads, Google Ads, i coneixements de Google Analytics.
  • Coneixement avançat de plataformes d’email marketing com Mailchimp i experiència en la gestió d’estratègies i campanyes de captació de leads.
  • Es valorarà el domini de programari de disseny gràfic (Illustrator, InDesign, Photoshop, Canva…)
  • Fluïdesa i agilitat en la redacció; capacitat de síntesi i d’adaptació de continguts acadèmics a un llenguatge més divulgatiu i públic.
  • Capacitat resolutiva, de planificació, flexibilitat i orientació a objectius. Persona rigorosa i eficient, amb alt nivell de planificació i organització personal.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució compromesa i pionera en la transformació social contra les desigualtats.
  • Incorporació immediata i contracte indefinit.
  • Jornada laboral completa. Presencialitat amb flexibilitat horària.
  • Salari en funció de l’experiència i del perfil de cada candidat o candidata. Rang salarial orientatiu: 30.000 – 33.000 €
  • Oportunitats de formació constants.
  • Ubicació: Hub Social – Fundació Bofill (c/ Girona 34, interior), al centre de Barcelona.

Altres

• Si veus que encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos un correu electrònic amb el currículum i una carta de presentació a selecciocomunicacio@fundaciobofill.org
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • A la Fundació Bofill estem compromesos amb la diversitat i l’equitat, i és per això que valorarem especialment aquelles candidatures de perfils que actualment estan infrarepresentats en les organitzacions del tercer sector i a la nostra entitat.

Data límit de recepció de sol·licituds: 15 d’abril de 2024