Busquem 1 Responsable de seguiment i justificació de projectes

Referència: justificació projectes

Busquem 1 persona que assumeixi la responsabilitat de fer el seguiment econòmic i dels entregables dels diferents projectes, i la justificació dels projectes finançats amb fons externs. L’objectiu d’aquesta posició és garantir la correcta execució i justificació dels projectes finançats amb fons externs.

La Fundació Bofill som una entitat sense ànim de lucre creada l’any 1969 amb l’objectiu de promoure la transformació social del nostre país. Centrats en l’àmbit de l’educació, treballem per impulsar recerques, debats i iniciatives per generar oportunitats educatives i combatre les desigualtats socials. Actuem amb llibertat i amb plena independència en relació a les administracions públiques, els partits polítics, les confessions religioses i els interessos econòmics.

Hi ha molts reptes pendents per millorar la societat, però des de l’any 2009 a la Fundació apostem per la millora educativa com una palanca per a la millora social. Creiem que si construïm un sistema educatiu veritablement inclusiu, equitatiu, que generi aprenentatges valuosos i significatius, i que no deixi ningú enrere, contribuirem a fer una societat millor.

Responsabilitats

• Seguiment econòmic i dels entregables amb els equips de projectes.
  • Justificació econòmica dels projectes finançats amb fons externs (avaluacions intermitges i finals): Excels, factures, nòmines, justificants de pagaments, etc.
  • Suport en la gestió administrativa en la presentació de sol·licituds a convocatòries.
  • Coordinar i presentar la documentació necessària en els processos de control, revisió i auditoria de projectes.
  • Suport a la justificació tècnica dels equips.

Perfil i competències

• Experiència prèvia mínima de 3 anys en justificació econòmica dels projectes finançats amb fons externs.
  • Persona eficient, precisa, resolutiva, autònoma i amb gran capacitat de planificació.
  • Nivell avançat del paquet Office, especialment Excel.
  • Indispensable català i castellà, recomanable B2 d’anglès.
  • Es valorarà haver gestionat fons nacionals i internacionals.
  • Es valoraran coneixements i experiència en l'àmbit d'entitats no lucratives.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació social i educativa.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral (40h/setm).
  • Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
  • Contracte indefinit.

Què has de fer per presentar-te?

• Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat a l'adreça electrònica selecciojustificacions@fbofill.cat, amb la referència al perfil corresponent al cos del missatge. Trobaràs aquesta referència a la capçalera.
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies.
  • Si vols, pots adjuntar una carta de presentació, però és opcional.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.

Quina és la data límit per decidir-me?

La data màxima per enviar el teu CV serà el 18/06/2023. Si n’estàs segur/a, no t’esperis fins a l’últim dia, et necessitem!