Roda de premsa sobre la inserció laboral de la població immigrada en temps de crisi

La Fundació Jaume Bofill va presentar en roda de premsa, el dijous 30 d'abril, les dades corresponents a l'anàlisi de la inserció laboral de la població estrangera a Catalunya. Aquest estudi es correspon a un dels capítols de l'Anuari de la immigració 2008 que impulsa la Fundació Jaume Bofill i analitza l'evolució de l'ocupació i la desocupació per les principals nacionalitats. Posa de relleu també quin és el perfil d'ocupació de la població immigrada que s'ha començat a redissenyar com a conseqüència de la crisi.