Tot un Món rep el premi Francesc Candel

El programa de TV3 Tot un Món, dirigit per Carles Solà, ha rebut el premi Francesc Candel de la Fundació Lluís Carulla, destinat a reconèixer i difondre bones pràctiques en l'àmbit de la integració dels ciutadans catalans d'origen immigrat. Tot un Món va ser un projecte inicial de la Fundació Jaume Bofill, que TV3 va acollir amb entusiasme, i que des del seu començament rep l'assessorament de la Fundació. Enguany inicia la quarta temporada en antena, els dissabtes i diumenges a les 14.15h, amb una audiència mitjana el darrer any de 246.000 espectadors.