Daniel  Gabaldón Estevan

Daniel Gabaldón Estevan

Professor de sociologia expert en temps escolars


Formació

Doctor per la Universitat de València, llicenciat en sociologia per la Universitat d’Alacant, Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat de València.

    Experiència

    Sociòleg especialitzat en sociologia de l'educació, sociologia del temps i sociologia ambiental. Des de 2018, professor titular de sociologia de la Universitat de València. És director del Departament de Sociologia i Antropologia Social i líder del Grup de Recerca en Salut i Benestar Escolar (GISBE) que coordina el Taller Internacional d'Estudis del Temps en la Infància i la Joventut. És membre del Research Group of Schools for Health Europe (SHE), membre de la European Sleep Research Society (ESRS), membre de la International Association for Time Use Research (IATUR), membre de la Societat Espanyola d'Educació Comparada (SEEC), així com membre de diferents comitès de recerca de l'Associació Internacional de Sociologia (ISA) i de la Federació Espanyola de Sociologia (FES).

    Projectes i publicacions destacades

    Dirigeix el projecte 'La (des)sincronització del cronotip dels estudiants amb l'organització del temps escolar: els efectes en la salut, l'aprenentatge, l'ús del temps i la satisfacció [Kairos]', projecte finançat per l’Agència Estatal d’Investigació.

      Ha escrit a bastament sobre horaris i temps escolars, tant en capítols de libres, com en revistes especialitzades tant a nivell estatal (per exemple aquí i aquí) com internacional.
      Ha participat als seminaris de debat dels capítols de l'Estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2024.

      Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

      Acceptar