Elena Costa

Graduada en Humanitats a la Universitat Pompeu Fabra i actualment estic cursant el màster de Gestió Cultural a la Universitat Oberta de Catalunya. Soc sòcia de l'Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya (APGCC). He estat sempre vinculada en associacions i entitats del meu territori, destacant el lleure educatiu i associacions culturals i esportives de joves.

La meva experiència professional sempre ha combinat projectes educatius i culturals. He treballat en diferents museus i sales d'exposicions amb Ciut'art i MagmaCultura i he estat coordinadora de tres projectes educatius (casals d'estiu amb la Cooperativa Lleure Quàlia, el programa Èxit del Consorci d'Educació i la Fundació Pere Tarrés, i l'any passat sent dinamitzadora de Lecxit i enguany amb Lecxit-el Prat).