Eulàlia Planes Corts
“La formació continuada és la gran oportunitat per canviar la visió financera de les empreses”

Eulàlia Planes Corts

Diplomada en Ciències Empresarials i llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la UAB.

S’inicià professionalment en l’àrea financera a Fluidra, i ha ocupat i exercit funcions de direcció i de consellera a les diferents participades del grup familiar. Des del febrer de 2016 fins al juliol de 2019, va ser consellera dominical de Fluidra.

Des de 1998, és consellera delegada de Dispur, S.L., braç inversor del family office de la família Planes, on ha desenvolupat activitats en els sectors immobiliari, d’inversió financera i de private equity.

El juliol de 2020, va fundar la Fundació Vinne, on exerceix de presidenta del patronat.

És membre de la FOMM (Family Office Managers Meetings), una associació vinculada a la FOX (Family Office Exchange) dels Estats Units.