Jordi Còdol

Llicenciat en comunicació audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), he treballat com a periodista en mitjans d'àmbit local i nacional durant més de deu anys.

Des del 2017 m’he centrat en la consultoria de comunicació corporativa i en la comunicació cultural, social i política, convençut de la seva importància en la transformació de la societat. Entre el 2018 i el 2023 he format part dels equips de comunicació estratègica i de gabinet polític d'Òmnium Cultural, empès pel paper que juguen la llengua, la cohesió, els drets humans i l'aprofundiment democràtic en el progrés col·lectiu del país.

El 2024 m’incorporo a l’equip de la Fundació Bofill per contribuir a desplegar campanyes de comunicació i d'incidència de l’acció de l'organització, en un context ple de reptes, també comunicatius, a escala global i local.