Natàlia  Martínez

Natàlia Martínez

Llicenciada en Comunicació Audiovisual, durant anys va explicar històries com a muntadora de televisió, i ara les explica amb la literatura com a llenguatge. És mediadora de lectura i dissenya experiències literàries per a infants a través del joc, la creativitat i la sorpresa, en el context d’escoles i biblioteques i en col·laboració amb diverses entitats del sector. Com a membre de l’equip tècnic de l’Ibbycat, Consell Català del Llibre infantil i Juvenil, coordina les exposicions i els laboratoris de lectura de l'entitat i imparteix formacions i xerrades sobre aquest format i altres estratègies de mediació. També forma part de l'equip de la revista Faristol amb tasques de coordinació i difusió de les crítiques literàries. En col·laboració amb la Fundació Bofill, és formadora del voluntariat del projecte LECXIT i de les famílies a través del projecte Les famílies, aliades de la lectura.

Actes

Ha format part dels actes següents