Sherezade Bardají

Professional de les arts escèniques des de l’any 2007, ha compaginat la feina en companyies i teatres, com La Cubana i el Teatre Nacional de Catalunya, amb la creació dels seus propis espectacles.

Com a narradora oral destaca la seva participació en els festivals: Landcommanderij Alden Biesen (Festival Internacional de Narració Oral de Flandes), Maratón de los Cuentos de Guadalajara, Etnosur Alcalá de la Real, Harlem Barcelona, Dpalabrafestival de Cuenca, Matadero Lab, Eva Festival, Encontes, Fraga Te cuenta, Cuenta con Agüimes, Segamots, entre altres.

De les seves col·laboracions amb diferents entitats destaquen projectes amb la Fundació Miró i Espai Cultura Fundació Sabadell, el Consorci de Biblioteques de Barcelona en el projecte Sac de Rondalles i el seu treball amb la Xunta de Galícia en el catàleg escènic Ler Conta moito.

En els últims anys, ha dut a terme formacions vinculades amb la narració oral i la literatura infantil i juvenil. Pot desenvolupar projectes en solitari en biblioteques, llibreries i escoles o també en companyia d’altres professionals, com en el cas de les formacions d’estiu de la UAB amb la Doctora en Antropologia Social i Cultural, Anna Juan.

Actes

Ha format part dels actes següents