Agnès Pàmies
"Gaudeixo potenciant les capacitats de les persones"

Agnès Pàmies

Diplomada en Educació Social, llicenciada en Psicopedagogia i amb un postgrau en Intervenció amb Infants i Adolescents en Risc Social, complementa la seva formació en l’àmbit socioeducatiu amb estudis de Direcció d’Entitats No Lucratives i un màster en Gestió Estratègica de la Informació i el Coneixement a les Organitzacions.

Compta amb un recorregut de més de 20 anys en l’àmbit social, durant els quals ha contribuït a millorar la situació de col·lectius i territoris en situació de vulnerabilitat. Ha treballat d’educadora en centres de menors, de dinamitzadora, de formadora TIC i posteriorment ha assumit responsabilitats de coordinació i direcció de projectes. Ha estat més de 10 anys directora tècnica del Casal dels Infants, vetllant pel desenvolupament intern i la innovació en els serveis de l’entitat i participant en xarxes del sector. Actualment també col·labora com a docent de l’assignatura “Planificació i avaluació” del grau d’Educació Social a la UOC. Gaudeix potenciant les capacitats de les persones i les comunitats per trobar respostes als reptes socials, sempre combinant amb equilibri l’anàlisi rigorosa i la creativitat.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Actes

Ha format part dels actes següents