Núria Comas

Llicenciada en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (2012) i Màster en Història del Món per la Universitat Pompeu Fabra (2016).

S’incorpora a la Fundació Jaume Bofill el 2020 com a tècnica del projecte Escoles d’Evidència. Prèviament, ha estat analista d’Ivàlua (Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques) (2017-2019) on ha desenvolupat avaluacions de programes socioeducatius i des d’on ha coordinat, per part d’Ivàlua, el projecte Què funciona en educació? També va ser consultora i investigadora a la Fundació Pere Tarrés (2014-2017), on va treballar en l’avaluació de programes, en recerques sobre exclusió social, joventut, salut i gent gran, i en iniciatives de comunicació del tercer sector. Abans havia estat assistent de recerca al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (2013-2014), on va participar en investigacions sobre reinserció social i tractament penitenciari.

Actes

Ha format part dels actes següents