anuariimmigraciio2000.gif

Anuari de la Immigració a Catalunya 2000

Amb aquest segon volum de l'Anuari de la Immigració a Catalunya la Fundació Jaume Bofill continua amb la intenció de donar compte de l'evolució del fenomen de la immigració estrangera a Catalunya. La novetat més important d'aquest anuari respecte al corresponent al 1999 és la part d'anàlisi sociològica que inclou i que permet, dins de les limitacions pròpies d'un tema en el qual les estadístiques accessibles sempre són incompletes, tenir una idea de l'evolució del volum, la composició, el gènere i l'edat de les persones estrangeres que han arribat al nostre país.

• Pàgines 125
  • Data 26/01/2004