coberta.jpg

Més despesa pública en educació millora el rendiment?

Una idea recurrent en àmbits acadèmics i polítics és que la despesa en educació ha arribat al límit en la seva capacitat d'incrementar el rendiment acadèmic dels estudiants als països econòmicament més desenvolupats. És a dir, que per millorar el rendiment acadèmic no cal invertir més. La revisió de l'evidència existent invalida aquesta afirmació. En la majoria de països desenvolupats, un increment de la inversió pública millora el rendiment del conjunt de l'alumnat i, en especial, el de l'alumnat socialment més desfavorit.

  • Pàgines 5
  • Data 03/03/2016
  • ISBN 978-84-944534-8-9

Una idea recurrent en àmbits acadèmics i polítics és que la despesa en educació ha arribat al límit en la seva capacitat d'incrementar el rendiment acadèmic dels estudiants als països econòmicament més desenvolupats. És a dir, que per millorar el rendiment acadèmic no cal invertir més. La revisió de l'evidència existent invalida aquesta afirmació. En la majoria de països desenvolupats, un increment de la inversió pública millora el rendiment del conjunt de l'alumnat i, en especial, el de l'alumnat socialment més desfavorit.

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar