5x4-1_intro_sepdig.jpg

Els reptes de l’educació a Catalunya: uns desafiaments compartits, una realitat pròpia

En aquest capítol introductori de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya es descriu la finalitat de l’Anuari 2020, que no és altra que la d’aportar elements de reflexió, arguments i propostes que contribueixin a dibuixar una agenda política al nostre país partint de la realitat educativa que tenim.

• Pàgines 39
  • Data 15/04/2021
  • ISBN 978-84-121371-3-2

Alhora, ofereix unes primeres claus sobre els principals desafiaments que enfronta el sistema educatiu en el segle XXI, a casa nostra, així com a escala global. Entre d’altres: l’aprenentatge al llarg i l’ample de la vida i l’educació escolar, l’impacte de les TIC en l’aprenentatge i l’educació, les noves necessitats d’aprenentatge i la formació d’aprenents competents o les noves fonts de desigualtat educativa.

Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu

L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Vols saber-ne més?