- La sessió, que tindrà lloc el dijous 3 de desembre, comptarà amb la presentació de la publicació del mateix nom “Educar en la pràctica artística, un dret irrenunciable”.
- El webinar abordarà les principals qüestions plantejades a la publicació, especialment les més rellevants en el context actual.
- En el debat reflexionarem sobre com passar de les experiències a la política pública, quina ha de ser les contribució de les institucions educatives i culturals, i ens preguntarem què podem aprendre de les experiències més exitoses i com poder fer-les extensives a tothom, d’entre altres temes.
Inscriu-t'hi per seguir la sessió en línia.
Com podem garantir el dret a la pràctica artística a tots els infants i joves? Quin paper hi tenen la política pública, els centres educatius i les institucions culturals? Quins han de ser els principis dels programes artístics? Com s’han construït els projectes d’èxit i com poden repensar-se per fer-los més adaptables a les noves realitats? Quins són els factors i agents que contribueixen a facilitar l’accés i la participació de tothom?
Aquestes són algunes de les reflexions que s'abordaran al webinar del dijous 3 de desembre.
10h a 10.05 h Benvinguda i presentació
Fathia Benhammou, directora de l’Aliança Edcuació 360
10.05h a 10.20h Presentació del document Educar en la pràctica artística un dret irrenunciable.
Enric Aragonès, redactor del document
10.20h a 11h Debat: Arts i Educació. De les experiències a la política pública.
Conductor: Enric Aragonès, coordinador pedagògic de l’EMMCA de L’Hospitalet de Llobregat.
Sergi Díaz, director de Ciutat Educadora i Cultura als Barris de l’Ajuntament de Barcelona.
Natàlia Nadal, directora de l’escola La Farga de Salt
Montserrat Ismael, responsable dels projecte educatius del Mercat de les Flors.
11h a 11.15h Torn de preguntes i tancament.
Pots trobar tota la informació aquí.