L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Elena Costas Pérez
Experta en avaluació de polítiques públiques, especialment en les àrees de pobresa i desigualtat, i infància i joventut
Formació
Doctora en Economia per la Universitat de Barcelona, i màster per la University College of London (UCL).
Experiència
És sòcia de KSNET, empresa especialitzada en la transferència de coneixement i l’avaluació de polítiques públiques. Ha treballat com a investigadora a l'Oficina d'Avaluació i Supervisió del Banc Inter-Americà de Desenvolupament, a la Universitat Autònoma de Barcelona i com analista de polítiques de la Global Partnership per a l'Effective Development Co-operation de l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE) i el Programa de les Nacions Unides per al Desenvolupament (PNUD).
Projectes i publicacions destacades
És coautora de diversos informes, sobre l'impacte de la COVID-19 en la infància per a UNICEF, sobre la situació de la joventut per a l'Observatori Català de la Joventut, sobre l'Ingrés Mínim Vital per a Save the Children o sobre l'accés a les prestacions socials per a la Taula del Tercer Sector Social, entre d'altres.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Publicaciones y videos
Contenido relacionado