Con dispositivos, conectividad, orientaciones y capacitaciones básicas no es suficiente para asegurar que la digitalización de la educación sirve para impulsar un aprendizaje más efectivo y para reducir las brechas digitales. Por eso se necesitan diseños pedagógicos que ayuden a docentes y centros a aplicar las tecnologías digitales con metodologías activas y competenciales.
Jordi Simón
La seva tasca principal la realitza com a professor, tutor i investigador a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’educació i l’esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull.
Coordinador de Títols Propis i Formació continuada de la FPCEE Blanquerna – URL.
Imparteix l’assignatura de Gestió de la informació i TIC en el grau de Mestre on també exerceix com a tutor. Imparteix sessions de recerca i publicació de documentació científica en el Màster Universitari en atenció a la diversitat i escola inclusiva entre d’altres matèries
Investigador del Grup Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (PSITIC), de la URL i membre del Servei d’Orientació Pedagògica en l’ús de les TIC (SOPTIC) de la FPCEE Blanquerna.
Imparteix docència regularment als estudis de postgrau a la Facultat de Comunicació i relacions Internacionals Blanquerna, a l’Escola D’estiu Blanquerna i col·labora a nivell tècnic i pedagògic amb d’altres institucions i entitats. Llicenciat en Geografia i Història i doctor en Psicologia.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Publicaciones y videos
Contenido relacionado