La història explicada pels seus protagonistes

Isabel Vilaseca Roca
“Gestora cultural”

Isabel Vilaseca Roca

Diplomada en Treball Social per la Universitat de Barcelona (UB), llicenciada en Humanitats per la Universitat Ramon Llull (URL) i postgrau en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona (UB).

Després d’uns anys com a treballadora social, va reorientar la seva carrera cap a la gestió cultural. La seva experiència en diversos sectors culturals li ha permès tenir una àmplia visió del sector, des de l’Administració pública fins a les empreses privades.

Es va incorporar al patronat de la Fundació Jaume Bofill el 1995 i en va ser nomenada presidenta al 2007.

Per a la Isabel, presidir la fundació és un compromís per vetllar per la missió i els valors que sempre han caracteritzat la institució, impulsar la seva utilitat social per a la Catalunya d’avui i sumar el talent dels patrons com a equip de persones que reflexionen i decideixen quins són els nous reptes a assumir.