Busquem coordinador/a de comunicació i incidència

• La Fundació Bofill busquem incorporar a l’equip de comunicació de l’entitat un Coordinador o Coordinadora de comunicació i incidència perquè contribueixi a l’impuls de campanyes comunicatives, i coordini i assessori l’estratègia comunicativa dels diferents projectes, iniciatives i programes de la Fundació.
  • Vols contribuir a impulsar projectes i iniciatives amb voluntat de canvi social i lluita contra les desigualtats? Si veus que encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos un correu electrònic amb el currículum i una carta de presentació a selecciocomunicacio@fbofill.cat.

La Fundació Bofill som una entitat sense ànim de lucre creada l’any 1969 amb l’objectiu de promoure la transformació social del nostre país. Centrats en l’àmbit de l’educació, treballem per impulsar recerques, debats i iniciatives per generar oportunitats educatives i combatre les desigualtats socials. Actuem amb llibertat i amb plena independència en relació a les administracions públiques, els partits polítics, les confessions religioses i els interessos econòmics.

Creiem que si construïm un sistema educatiu veritablement inclusiu, equitatiu i que no deixi ningú enrere, contribuirem a fer una societat millor.

Hi ha molts reptes pendents per millorar la societat, però des de l’any 2009 a la Fundació apostem per la millora educativa com una palanca per a la millora social. Creiem que si construïm un sistema educatiu veritablement inclusiu, equitatiu, que generi aprenentatges valuosos i significatius, i que no deixi ningú enrere, contribuirem a fer una societat millor.

Descripció

La missió de la Fundació Bofill és promoure més i millors polítiques públiques que ens permetin avançar cap a una educació de qualitat i combatre les desigualtats. Fem un gran esforç per elaborar propostes i fer-les arribar a tots els actors educatius, i treballem especialment perquè els decisors polítics (govern, ajuntaments, diputacions…) prenguin decisions que posin l’equitat educativa al centre de l’agenda política.

L'equip de la Fundació està format per professionals de la pedagogia, de la sociologia i docents que identifiquen àmbits de recerca i col·laboren amb actors de la comunitat educativa a través de seminaris, jornades… per definir propostes i dissenyar projectes. En aquest repàs al 2022 de la Fundació Bofill hi pots conèixer una mica més l'activitat d'alguns dels principals projectes i iniciatives d'aquest any.

Busquem un Coordinador o Coordinadora de comunicació i incidència. Si veus que encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos abans del 6 de febrer!

Per contribuir a fer arribar els reptes, propostes i projectes de la Fundació al màxim de persones i actors possibles, busquem un Coordinador o Coordinadora de comunicació i incidència per incorporar a l’equip de comunicació de l’entitat i que treballarà de manera autònoma sota la direcció de comunicació.

Els reptes principals d’aquesta posició són supervisar i assessorar l’estratègia comunicativa dels diferents projectes i programes de la Fundació, liderar el disseny i implementació de campanyes comunicatives, i impulsar estratègies comunicatives per assolir més adhesió i involucració dels actors i sectors de població que comparteixen la voluntat de canvi i millora social.

Responsabilitats

• Liderar, amb la direcció de comunicació, noves campanyes comunicatives d’alt impacte públic
  • Donar suport en la ideació, producció i seguiment de les campanyes de la Fundació enfocades a augmentar el potencial d’incidència política i pública.
  • Assessorar l’estratègia i accions comunicatives de les diferents iniciatives de la Fundació
  • Coordinar la comunicació dels programes, recerques i projectes que impulsa la Fundació.
  • Idear i codirigir amb els caps de projectes, campanyes i accions d'involucració, crides, posicionament social dels reptes i dinamització de comunitats
  • Liderar i coordinar, conjuntament amb l’equip de comunicació, l’estratègia de difusió i continguts de la Fundació Bofill (publicacions d’incidència, articles pel blog de la Fundació, notes de premsa, butlletins, xarxes socials…)
  • Donar suport en l’elaboració de nous formats comunicatius a les responsables de comunicació de programes de la Fundació, per tal d’adaptar els continguts de cada projecte a nous públics.
  • Participar en la ideació de nou projectes aportant estratègia comunicativa i d’incidència.
  • Liderar i implementar estratègies de captació i fidelització de nous públics en els canals actuals (i nous, si s’escau) de la Fundació.

Perfil i competències

• 2 anys d’experiència mínima en un departament de comunicació o incidència en ONG o organitzacions socials.
  • Formació en Comunicació, Periodisme o Ciències Polítiques.
  • Experiència en la conceptualització, planificació i execució de campanyes de comunicació social i incidència.
  • Experiència en l’elaboració i seguiment d’estratègies de continguts i xarxes socials.
  • Coneixement i interès per l’àmbit educatiu i social.
  • Coneixement del context social i polític a Catalunya.
  • Fluïdesa i agilitat en la redacció; capacitat de síntesi i d’adaptació de continguts acadèmics a un llenguatge més divulgatiu i públic.
  • Iniciativa, esperit impulsor i involucratiu.
  • Capacitat resolutiva, de planificació, flexibilitat i orientació a objectius.
  • Persona rigorosa i eficient, amb alt nivell de planificació i organització personal.
  • Domini del català i del castellà, i nivell avançat d’anglès.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució compromesa i pionera en la transformació social contra les desigualtats.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral completa.
  • Salari en funció de l’experiència i del perfil de cada candidat o candidata.
  • Contracte indefinit.
  • Ubicació: Hub Social – Fundació Bofill (c/ Girona 34, interior), al centre de Barcelona.

Altres

• Si veus que encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos un correu electrònic amb el currículum i una carta de presentació a selecciocomunicacio@fbofill.cat
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • A la Fundació Bofill estem compromesos amb la diversitat i l’equitat, i és per això que valorarem especialment aquelles candidatures de perfils que actualment estan infrarepresentats en les organitzacions del tercer sector i a la nostra entitat.