Patis escolars oberts al barri: avaluació i propostes
CompletatEl projecte Patis Oberts de l'IMEB, té com a principals objectius: Optimitzar l'ús dels centres escolars potenciant la seva vessant educativa i social, fent possible un ús del pati entre els col?lectius i/o activitats que es puguin realitzar sense interferències tot potenciant la seva interrelació.
I donar una alternativa de lleure als infants i joves i les seves famílies que s'exerceix de forma autònoma en un context segur i de proximitat. Durant el 2012 la Fundació ha definit i ha implementat un model d'avaluació del programa per tal de, fonamentar?lo teòricament i introduir millores en el model per fer possible la seva extensió. Per enfortir el procés d'avaluació, s'ha celebrat un seminari amb l'objectiu de nodrir el contingut de la recerca i aportar una comparativa amb projectes similars internacionals. La recerca va finalitzar al 2013 i esperem poder publicar les conclusions al 2014.
Coordinació
Coordinadors del projecte
-
Fathia Benhammou
Directora de programes
Mestra especialitzada en Educació Infantil per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Exclusió Social, Diversitat Cultural i Intervenció Socioeducativa per la Universitat de Girona (UdG). Té una llarga experiència en el treball social i educatiu amb adolescents d’origen immigrat…
Veure’n més
-
Laura Campo
Doctora en Educació (títol de la tesi: Aprenentatge servei i educació superior. Una rúbrica per a l’avaluació de projectes, dirigida per Miquel Martínez Martín); llicenciada en Psicopedagoga i diplomada en Magisteri per la Universitat de Barcelona. Té formació específica en docència universitàri…
Veure’n més
Equip
Equip del projecte
-
Mireia Civís Zaragoza
Mireia Civís Zaragoza, doctora en Pedagogia. Professora de l’FPCEE Blanquerna (Universitat Ramon Llull). Investigadora responsable de la línia de Territori i Xarxes en el Grup de Recerca consolidat PSITIC de la URL, en Pedagogia, Societat i Innovació amb els suport de les TIC.
Veure’n més
-
Jordi Díaz
Doctor en Ciències de l’Educació. Professor de l’FPCEE Blanquerna (Universitat Ramon Llull). Membre investigador del Grup de Recerca consolidat PSITIC de la URL, en Pedagogia, Societat i Innovació amb els suport de les TIC.
Veure’n més