Joan  Abellà i Barril
"Expert en gestió d’equips i talent dins el món de la cultura"

Joan Abellà i Barril

Joan Abellà és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i va completar el Programa de Desenvolupament Directiu d’ESADE. A més, compta amb diverses titulacions d’ESADE i IESE en gestió cultural, coaching directiu i màrqueting digital. Expert en gestió d’equips i talent dins el món de la cultura, Abellà, com a assessor legal, ha treballat a la Filmoteca de Catalunya, l’Espai de Dansa i Música i l’Auditori, i ha dirigit institucions de pes com el Poble Espanyol de Barcelona, el MACBA o la Casa Vicens, de Gaudí. A més, ha exercit diferents responsabilitats a entitats culturals com la Fundació Tot Raval, la Fundació Joan Brossa, el Centre Unesco de Catalunya i el Club de Cultura TR3SC,. Actualment és el director general del Grup Enciclopèdia.