Toni Pedragosa
“L’educació té lloc en molts espais i moments, en totes les persones i a totes les edats. Si aprenem juntes, col·laborant com a comunitat educativa, podem arribar a construir la societat que volem.”

Toni Pedragosa

Professor de secundària llicenciat en Farmàcia. Durant 8 anys va treballar formant i donant suport a professorat i mestres novells en centres d’alta complexitat en el programa ExE, i ha estat formador a les escoles d’estiu de Rosa Sensat. El curs 2021-22 va ser responsable de Xarxes per al Canvi al Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) i el 2022-23 coordinador de facilitadores del CEB al Programa d’acceleració de la transformació educativa / Eines per al Canvi. Actualment, combina la coordinació formativa de Magnet amb la docència a l’institut Baix Montseny.

Coordinador de formació del programa Magnet, en comissió de serveis al Departament d’Educació. S’ocupa de fer el seguiment dels centres educatius i formadors del programa i d’organitzar les activitats formatives, juntament amb Xavi Geis i Bet Madera.