En aquest bloc de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya es revisen de forma sistemàtica els principals indicadors sobre la situació del sistema educatiu des d’una perspectiva evolutiva i comparada per comunitats autònomes i països europeus.
La revisió dels indicadors s’organitza en quatre grans apartats: els indicadors d’èxit educatiu, fonamentalment de resultats del sistema; els condicionants d’origen, relacionats amb les desigualtats socials i educatives; els condicionants de sistema, centrats en diferents àmbits de la política educativa com ara la provisió d’oferta o la inversió; i els condicionants de destí, que tenen a veure amb aquells elements de context que incideixen en el retorn de la inversió en educació.
Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu
L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.
Vols saber-ne més?