Laia Narciso

Antropòloga i educadora social. Laia Narciso és Doctora en Antropologia Social i Cultural . Professora associada al Departament d'Antropologia Social i Cultural de la UAB i investigadora del Grup EMIGRA, Centre d'Estudis sobre Migracions, UAB.

La seva recerca ha focalitzat en l’estudi de la desigualtat educativa i social de la població menor en context migratori des d’una perspectiva interseccional. És també experta en metodologia i formadora en recerca qualitativa i gestió de CAQDAS. Actualment participa en diversos projectes competitius nacionals i internacionals en les àrees d'avaluació i anàlisi de polítiques públiques, minories i gènere, infància/joventut i des/igualtat socioeducativa.