L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Pere A Taberner
Investigador en economia
Formació
Màster en Economia per la Universitat de Barcelona i doctorand en economia a la School of Economics (UB) i en Polítiques Públiques a l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB)
Experiència
Investigador en economia a KSNET des de febrer de 2018. Anteriorment, ha realitzat tasques de tècnic de recerca a la UB i University of California, Merced. Té una àmplia experiència en estudis d’avaluació sobre educació i mercat de treball, així com de construcció de bases de dades, anàlisis de dades i elaboració de models economètrics per a l’avaluació de polítiques i programes en l’àrea del mercat de treball, de l’educació i les desigualtats. Les seves àrees d’interès són l’economia de l’educació, l’economia de gènere, l’economia del mercat de treball, l’avaluació d’impacte de polítiques públiques, la microeconometria aplicada i el data science.
Projectes i publicacions destacades
És coautor d'articles sobre segregació escolar per situació socioeconòmica o bretxa de gènere en el rendiment escolar i de avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials entre d'altres. Ha participat de l'equip de KSNET que ha fet el càlcul de dues setmanes de casals d'estiu.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa