Innovative Pedagogies for Powerful Learning

Les ciències de l’ensenyament i l’aprenentatge s'han convertit en un camp de recerca imprescindible per tal d’avançar en la comprensió internacional de com generar una transformació educativa efectiva, sostenible i escalable.

En un moment en què la Direcció d'Educació de l'OCDE està orientant les seves recerques a la tasca docent i a l'ensenyament, aquest organisme reconeix que aquestes àrees son el nucli central, estan en el cor, de la qualitat educativa. També fan palesa la manca d’innovació en aquests temes i la necessitat d’estudis per tal d’aconseguir sistemes d'aprenentatge més efectius i de qualitat que responguin les necessitats de les societats del segle XXI.

El projecte busca influenciar els marcs de referència del pensament i la política educativa internacional, impactar en els programes de formació, en el lideratge i en la pràctica docent mitjançant la recerca i la connexió de l'evidència internacional sobre l'ensenyament, l'aprenentatge i la innovació.

Vídeos

How do the MIT Media Lab students learn? Hangout interview with Philipp Schmidt (MIT Media Lab)

Innovative Pedagogies for Powerful Learning by David Istance

Innovative Pedagogies for Powerful Learning by Amelia Peterson

"Innovative Pedagogies for Powerful Learning" by Mariana Martínez-Salgado

Innovative education and teacher training - Interview to James W. Fraser

La innovació educativa contra les desigualtats (Taula rodona 2 - resum)

La innovació educativa contra les desigualtats (reproducció en directe)

What is the place and role of Higher Education in the new UN international agenda for education?

Actes

Actes anteriors