Eulàlia Sot

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en Teràpia Familiar Sistèmica pel Centre de Teràpia Familiar de Bar-celona. Actualment treballa a la Subdirecció General d’Addiccions de l’Agència de Salut Pública de Catalunya.  Actualment és psicòloga responsable de programes de promoció de la salut i prevenció de les addiccions en l’àmbit educatiu, familiar i comunitari a la Subdirecció general de Drogodependències de l’Agència de Salut Pública de Catalunya. També és coordinadora i docent del Seminari sobre prevenció escolar del Màster de Drogodependències de la Universitat de Barcelona (UB) i docent al Màster de Salut Mental Comunitària de la UB.

Anteriorment havia participat en projectes de promoció de la salut i prevenció de les addiccions en diferents administracions locals, fundacions i associacions, així com també ha estat tutora del Grau de Psicologia de la Universitat Oberta de Catalunya.