Anna Sadurní
"Som els nostres somnis "

Anna Sadurní

Llicenciada en filologia; postgrau i màster en edició per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), postgrau en Continguts Social Media per la Universitat de Barcelona (UB) i Certificat d'Aptitud Pedagògica per la Universitat de Barcelona (UB). L'últim any de carrera va tenir l’oportunitat de treballar a Edicions 62 i aquesta beca li va obrir les portes al món editorial. A partir d'aquell punt, va treballar en diferents editorials i agències de publicitat: PAU Education, McGraw-Hill, edebé, Penguin Random House, entre d'altres; de primer exercint d’auxiliar tècnica editorial i redactora, després, d’editora i ja fa anys de coordinadora editorial, gestora de continguts i Project Manager. Ha editat més d’un centenar de llibres en paper (tots ben guardats en un prestatge) i ja fa anys que està explorant les xarxes socials i tot el que sigui innovador, original i diferent. També ha exercit com a docent en seminaris d'FP sobre el futur del món editorial i com a professora de català a l'ESO.

Li agrada molt compartir les seves passions amb els altres i per això va crear el seu projecte personal HELP EDITORS, una plataforma col·laborativa i una consultoria editorial gratuïta.