Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?
Maite Gorriz
Professora de secundària i especialista en gestió educativa. Llicenciada en Ciències Matemàtiques, ha realitzat el Mestratge en alta funció directiva EAPC i el curs de Directors de Centre Educatius d’Esade. Actualment és professora de matemàtiques de secundària. Ha estat directora de l’IES Priorat (Falset) i de l’Institut Príncep de Viana (Barcelona). Ha participat en diversos estudis sobre lideratge escolar i ha realitzat visites d’estudis a Dinamarca i Suècia. Recentment ha col·laborat al projecte “Lideratge per a l’aprenentatge” de la Fundació Jaume Bofill en el marc del projecte “Innovation Learning Environnements (ILE)” de l'OCDE.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
-
-
L’Innovative Learning Environments de Catalunya (ILE CAT) és un projecte de la Fundació Jaume Bofill en col?laboració amb l’OCDE que té com a objectius: reflexionar sobre els aspectes que podrien constituir un model de lideratge capaç de crear i sostenir entorns d’aprenentatge; alinear els objectius d’aprenentatge amb els objectius més generals del centre educatiu; construir xarxes i relacions per a l’aprenentatge i afavorir el lideratge estès i acabar definint un model de lideratge per a l’aprenentatge.
-
El dies 3 i 4 de desembre del 2013 es va celebrar el Congrés Internacional de Lideratge per l'Aprenentatge, organitzat per la Fundació Jaume Bofill i l’OCDE.
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Ens cal un Pla d'impuls de les matemàtiques?
Ens cal un Pla d'impuls de les matemàtiques?
Propostes per a la millora de les competències matemàtiques de l'alumnat de secundària.
12/11/2014 17:00h - 18:00h
12/11/2014 de 18 h a 19 h
Més informació
Notícies
Estigues informat