Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?
Maite Gorriz
Formació
Matemàtica i Inspectora d'Educació. Ha cursat el Mestratge en Alta Funciò Directiva a l'EAPC i el curs de Directors de Centre Educatius a Esade, destacant-se en l'àmbit del lideratge educatiu.
Experiència
Actualment és inspectora d'Educació. Va exercir com a directora d'instituts al Priorat i a Barcelona, liderant projectes de millora educativa. Ha participat en estudis sobre lideratge escolar, incloent col·laboracions en el projecte “Lideratge per a l’aprenentatge” de la Fundació Jaume Bofill, dins del marc del projecte “Innovation Learning Environments (ILE)” de l'OCDE, amb visites d’estudis a Dinamarca i Suècia.
Actualment es dedica, entre d'altres, a l'avaluació de les matemàtiques, participa activament en congressos i jornades, i imparteix docència al Màster de Formació del Professorat de Matemàtiques.
Projectes i col·laboracions destacades
- Col·laboració al projecte “Lideratge per a l’aprenentatge” de la Fundació Jaume Bofill.
- Participació en el marc de l'OCDE “Innovation Learning Environments (ILE)”.
- Contribucions regulars en jornades i congressos sobre educació matemàtica.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
-
-
L’Innovative Learning Environments de Catalunya (ILE CAT) és un projecte de la Fundació Jaume Bofill en col?laboració amb l’OCDE que té com a objectius: reflexionar sobre els aspectes que podrien constituir un model de lideratge capaç de crear i sostenir entorns d’aprenentatge; alinear els objectius d’aprenentatge amb els objectius més generals del centre educatiu; construir xarxes i relacions per a l’aprenentatge i afavorir el lideratge estès i acabar definint un model de lideratge per a l’aprenentatge.
-
El dies 3 i 4 de desembre del 2013 es va celebrar el Congrés Internacional de Lideratge per l'Aprenentatge, organitzat per la Fundació Jaume Bofill i l’OCDE.
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Ens cal un Pla d'impuls de les matemàtiques?
Ens cal un Pla d'impuls de les matemàtiques?
Propostes per a la millora de les competències matemàtiques de l'alumnat de secundària.
12/11/2014 17:00h - 18:00h
12/11/2014 de 18 h a 19 h
Més informació
Notícies
Estigues informat