k6h-9_conclusions_sepdig.jpg

Conclusions. Anuari 2020. L'estat de l'educació a Catalunya

Aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya recull de forma sintetitzada les anàlisis, reflexions i propostes dels diferents capítols de l’Anuari, amb la finalitat d’esbossar una agenda d’actuacions per avançar cap a un sistema centrat en l’aprenentatge i els aprenents capaç de satisfer les necessitats educatives dels infants i joves en l’escenari actual.

• Pàgines 76
  • Data 17/03/2021
  • ISBN 978-84-121371-3-2

Les línies i propostes d’actuació incloses en aquest esbós s’organitzen bàsicament al voltant dels temes abordats en el bloc dels desafiaments, però tenen en compte tant aquests “nous” desafiaments com els desafiaments “heretats”, és a dir, les mancances i febleses que arrossega el nostre sistema educatiu i que posen en evidència els indicadors sobre l’estat de l’educació a Catalunya.

Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu

L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Vols saber-ne més?