Jordi Riera Romaní
"Tot i que vivim moments de moltes dificultats, també es presenten grans oportunitats per a l'educació i el país"

Jordi Riera Romaní

Jordi Riera és Catedràtic d’Educació de la Universitat Ramon Llull a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Ha estat degà de la mateixa facultat, director de l’OTRI Fundació Blanquerna Assistencial i de Serveis, president de l’Associació Catalana de Pedagogs de Catalunya i del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, membre del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu de Catalunya i del Consell d’Experts de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya. Ha publicat nombrosos llibres i articles científics en premsa així com en revistes especialitzades sobre temes educatius. És l’investigador principal del Grup de Recerca Consolidat de Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les TIC (PSITIC). A partir de 2007 va assumir diverses responsabilitats al Rectorat de la URL, on actualment es adjunt al rector (2012-actualitat). Ha dirigit l’Anuari: Reptes de l’educació a Catalunya 2018, de la Fundació Jaume Bofill.

Events

It has been part of the following events