vn8-portada-eu.jpg

Polítiques de dessegregació a la UE

Entitats socials reclamen a la Unió Europea una estratègia urgent per lluitar contra la segregació escolar. Els Estats membres de la UE estan cridats a desenvolupar per al 2025, "estratègies integrades i globals cap a l'èxit escolar" per minimitzar els efectes de l'estatus socioeconòmic en els resultats de l'educació i la formació, promoure la inclusió en aquest àmbit, reduir encara l'abandonament escolar, i revertir el baix rendiment en les competències bàsiques.

• Pàgines 2
  • Data 16/11/2023

Si vols saber-ne més:

Dossier: La protecció dels centres educatius segregats a Catalunya – 2021

Article: De les paraules als fets: un curs decisiu per la segregació escolar

Monogràfic: Segregació escolar: quin és el problema i quines polítiques municipals funcionen?

Notícia: Entitats socials reclamen a la Unió Europea una estratègia urgent per lluitar contra la segregació escolar