iok-connectant_600x740.jpg

Propostes de política municipal (2019-2023) Tríptic

Per tal de promoure aquesta nova forma de concebre l’educació, la Fundació Jaume Bofill, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona han impulsat l’Aliança Educació 360, a la que s’hi han afegit desenes d’ajuntaments, entitats, centres educatius, grups de recerca i xarxes d’organitzacions socials, culturals i esportives i centres educatius.

• Pàgines 2
  • Data 16/04/2018

Les propostes i reflexions que s’inclouen, en aquest document, són fruit d’un treball col·lectiu desenvolupat en el marc de l’Aliança Educació 360, per més de seixanta persones d’àmbits tècnics i polítics dels ajuntaments, de la comunitat docent, centres educatius i responsables d’entitats socioeducatives i culturals, durant els mesos d’abril a juny de 2018.