L'escola concertada a Catalunya, en infografies

Sabies que Catalunya es troba entre els 7 sistemes educatius de l’OCDE amb un major pes d’educació concertada? Tenim un sistema educatiu clarament dualitzat entre la xarxa pública i la concertada, i això té conseqüències en l’àmbit de les desigualtats educatives i la segregació escolar.

L’informe La concertada a debat, elaborat per Clara Fontdevila, Antoni Verger i Adrián Zancajo, analitza la regulació del model català de concerts educatius i planteja propostes de reforma per avançar cap a la governança pública del sistema educatiu.

En aquest recull d'infografies interactives resumim alguns dels àmbits l'informe planteja. T'animem a consultar-les i a compartir-les (i estigues atenta perquè n'anirem publicant de noves!).