lmj-m_ib77-600x740.jpg

Millora educativa en entorns vulnerables. Com els centres de més complexitat afronten el repte dels resultats, l’avaluació i l’equitat

Des de l’aprovació de la LEC l’any 2009, la política educativa catalana bascula al voltant dels principis  d’autonomia de centre, avaluació externa i rendició de comptes. És particularment rellevant entendre com es despleguen aquestes polítiques als centres de major complexitat. L’estudi ens ajuda a identificar el potencial, però també, els límits de les polítiques d’autonomia i d’avaluació a l’hora de promoure la millora en contextos escolars de major vulnerabilitat social.

  • Pàgines 98
  • Data 27/05/2025
  • ISBN 978-84-940608-0-9

Des de l’aprovació de la LEC l’any 2009, la política educativa catalana bascula al voltant dels principis  d’autonomia de centre, avaluació externa i rendició de comptes. És particularment rellevant entendre com es despleguen aquestes polítiques als centres de major complexitat. L’estudi ens ajuda a identificar el potencial, però també, els límits de les polítiques d’autonomia i d’avaluació a l’hora de promoure la millora en contextos escolars de major vulnerabilitat social.

Els resultats d’aquesta investigació permeten identificar els suports, recursos i canvis en el sistema de rendició de comptes que necessiten els centres d’alta i molt alta complexitat per promoure l’estabilitat, la col·laboració i el benestar dels seus equips docents.

Per a més informació:

    Autors

    Equip implicat

    Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

    Acceptar