Busquem 1 especialista en comunicació, campanyes i incidència

  • A la Fundació Bofill busquem incorporar a l’equip de comunicació de l’entitat un/a especialista de comunicació i incidència perquè contribueixi a l’impuls de campanyes comunicatives, i coordini i assessori l’estratègia comunicativa dels diferents projectes, iniciatives i programes de la Fundació.
  • Ets una persona compromesa amb la igualtat d’oportunitats i et mou el canvi social? Vols contribuir a impulsar projectes i iniciatives que contribueixin a la lluita contra les desigualtats? Si encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos a selecciocomunicacio@fbofill.cat. Termini: 24 de novembre (inclòs).

La Fundació Bofill som una entitat sense ànim de lucre creada l’any 1969 amb l’objectiu de promoure la transformació social del nostre país. Centrats en l’àmbit de l’educació, treballem per impulsar recerques, debats i iniciatives per generar oportunitats educatives i combatre les desigualtats socials. Actuem amb llibertat i amb plena independència en relació a les administracions públiques, els partits polítics, les confessions religioses i els interessos econòmics.

En el context actual, hi ha molts reptes pendents per millorar la societat, però des de l’any 2009 a la Fundació apostem per la millora educativa com una palanca per a la millora social. Creiem que si construïm un sistema educatiu veritablement inclusiu, equitatiu, que generi aprenentatges valuosos i significatius, i que no deixi ningú enrere, contribuirem a fer una societat millor.

Descripció

La missió de la Fundació Bofill és promoure més i millors polítiques públiques que ens permetin avançar cap a una educació de qualitat i combatre les desigualtats. Fem un gran esforç per elaborar propostes i fer-les arribar a tots els actors educatius, i treballem especialment perquè els decisors polítics (govern, ajuntaments, diputacions…) prenguin decisions que posin l’equitat educativa al centre de l’agenda política. Per exemple, alguns dels nostres projectes més recents són Zero Abandonament, Equitat Digital, Lecxit o Mentora.

Per contribuir a augmentar l’abast i l’impacte dels reptes, propostes i projectes de la Fundació, busquem un/a especialista de comunicació, campanyes i incidència per incorporar a l’equip de comunicació de l’entitat i que treballarà des del Hub Social de manera autònoma sota la direcció de comunicació.

Els reptes principals d’aquesta posició són coordinar i assessorar l’estratègia comunicativa dels diferents projectes i programes de la Fundació, supervisar el disseny i implementació de campanyes comunicatives, i impulsar estratègies comunicatives per assolir més adhesió i involucració dels actors i sectors de població que comparteixen la voluntat de canvi i millora social.

Responsabilitats

  • Coordinar la comunicació de programes, recerques i projectes que impulsa la Fundació Bofill.
  • Impulsar, amb la direcció de comunicació, noves campanyes comunicatives d’alt impacte públic.
  • Coordinar la ideació, producció i desplegament de campanyes i accions enfocades a augmentar el potencial d’incidència política i pública.
  • Assessorar l’estratègia i accions comunicatives de les diferents iniciatives de la Fundació.
  • Idear i codirigir amb els caps de projectes, campanyes i accions d'involucració, crides, posicionament social dels reptes i dinamització de comunitats.
  • Donar suport en l’elaboració de nous formats comunicatius a les responsables de comunicació de programes de la Fundació, per tal d’adaptar els continguts de cada projecte a nous públics.
  • Participar en la ideació de nous projectes de la Fundació aportant estratègia comunicativa i d’incidència.
  • Liderar i implementar estratègies de captació i fidelització de nous públics en els canals actuals (i nous, si s’escau) de la Fundació.

Perfil i competències

  • 2 anys d’experiència mínima en un departament de comunicació o incidència en ONG o organitzacions socials.
  • Formació en l'àmbit de la comunicació, periodisme, publicitat o ciències polítiques.
  • Experiència en la conceptualització, planificació i execució de campanyes de comunicació social i incidència.
  • Experiència en l’elaboració i seguiment d’estratègies de continguts i xarxes socials.
  • Coneixement i interès per l’àmbit educatiu i social.
  • Coneixement del context social i polític a Catalunya.
  • Fluïdesa i agilitat en la redacció; capacitat de síntesi i d’adaptació de continguts acadèmics a un llenguatge més divulgatiu i públic.
  • Iniciativa, esperit impulsor, proactiu i involucratiu.
  • Capacitat resolutiva, de planificació, flexibilitat i orientació a objectius.
  • Persona rigorosa i eficient, amb alt nivell de planificació i organització personal.
  • Domini indispensable del català.

Oferim

  • Ser membre d’una institució compromesa i capdavantera en la transformació social contra les desigualtats.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral completa.
  • Flexibilitat horària.
  • Salari en funció de l’experiència i del perfil de cada candidat o candidata.
  • Contracte indefinit.
  • Ubicació: Hub Social–Fundació Bofill (c/ Girona 34, interior), al centre de Barcelona.

Altres

  • Si encaixes en el perfil i vols incorporar-te a l’equip de la Fundació, escriu-nos a selecciocomunicacio@fbofill.cat
  • Data límit per a la recepció de sol·licituds: 24 de novembre (inclòs).
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • A la Fundació Bofill estem compromesos amb la diversitat i l’equitat, i és per això que valorarem especialment aquelles candidatures de perfils que actualment estan infrarepresentats en les organitzacions del tercer sector i a la nostra entitat.
Notícies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar