

Sabem que tancar la bretxa digital requereix molt més que repartir ordinadors i tenir accés a internet. Aquestes accions són necessàries, però no suficients, a l'hora d'abordar les desigualtats socials i digitals del nostre país.
Sociòloga, doctora especialitzada en Estudis de la Ciència i la Tecnologia. És científica titular a l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (IIIA-CSIC), professora del Departament de Psicologia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i membre del grup de recerca Barcelona Science and Technology Studies Group (STS-b) de la UAB. Actualment és també la vice-presidenta de l'Associació Catalana d'Estudis de la Ciència i la Tecnologia.
Involucrats a la iniciativa
Sabem que tancar la bretxa digital requereix molt més que repartir ordinadors i tenir accés a internet. Aquestes accions són necessàries, però no suficients, a l'hora d'abordar les desigualtats socials i digitals del nostre país.
L’Anuari dels reptes de l’educació a Catalunya es presenta com un instrument de priorització i mobilització de l’agenda política, que assenyala desafiaments i polítiques prioritàries, identifica palanques de canvi i proposa mesures concretes de transformació.
Contingut relacionat
Ha format part dels actes següents
Les tecnologies digitals s’han infiltrat a tots els àmbits de la nostra vida. Els algoritmes determinen des de la música que escoltem fins als productes que comprem...
24/03/2025 17:00h - 19:00h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Més informació
...
01/03/2023 17:30h - 19:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Més informació