

Catalonia has an outstanding challenge in using research to lead the education system and respond to the challenges linked to education. We are committed to research to improve the country’s education!
Catedràtic d'Universitat al Departament de Psicologia de la Universitat de Girona. Director de l'Institut de Recerca Educativa (2017-2025)
Formació
Vaig realitzar la tesi sobre la construcció de la identitat en contextos de diversitat lingüística i cultural (Universidad Intercultural de Chiapas, Mèxic), i he ampliat estudis al Leeds Social Science Institute, amb la Dra. Anna Bagnoli, desenvolupant una aproximació multimetodològica per estudiar la construcció de la identitat des d'una perspectiva narrativa. Així com al Institute for Cultural Research & Education (Califòrnia, EUA), dirigit pel Dr. Carl Ratner. Ha sigut professor visitant al College of Education de la University of Arizona (EUA), treballant amb l'equip del Dr. Luis Moll, i a la University of Colorado Boulder (EUA) amb el professor Dr. William Penuel.
La meva principal línia de recerca és al voltant de la creació i anàlisi d'ecosistemes socioeducatius (relacions entre escola, família i comunitat), així com processos de personalització i contextualització educativa.
Experiència
Coordinador del Grup de Recerca sobre Cultura, Educació i Desenvolupament Humà. Responsable de la xarxa internacional "Funds of Knowledge Alliance" .
Projectes i publicacions
Involved in the initiative
Catalonia has an outstanding challenge in using research to lead the education system and respond to the challenges linked to education. We are committed to research to improve the country’s education!
The collaborations included in this 2020 Yearbook, compiled by ten experts led by César Coll and Bernat Albaigés, address some of the most pressing educational challenges we share with our neighbouring countries, based on the reality of the Catalan education system, and its strengths and weaknesses.
Related content
It has been part of the following events
Per avançar en una educació compromesa amb l’equitat és necessari reconèixer les activitats del fora escola com una part ineludible del dret a educació i alhora...
05/02/2020 08:00h - 18:30h
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
More information