Infografia: El nivell de competències de l’alumnat català no ha millorat en els darrers deu anys

El nivell de competències dels alumnes catalans no ha aconseguit millorar globalment en els darrers deu anys. Per exemple, a 4t d’ESO, entre 2013 i 2020, la puntuació mitjana en llengua catalana ha passat de 76,6 a 74, en castellà de 76 a 77,9 i en matemàtiques de 68,3 a 70,2. Així ho indiquen les dades recollides a l’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya, que analitza els principals indicadors del sistema educatiu català i aporta propostes per avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Relacionat: Consulta el recull d'infografies interactives L’estat de l’educació a Catalunya, en infografies

En el cas de les proves PISA, entre els anys 2009 i 2018, la puntuació mitjana de l’alumnat català en competència matemàtica va passar de 496 punts a 490, i en ciències de 497 a 489.

Aquesta infografia forma part de l’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya, que analitza els principals indicadors del sistema educatiu català i aporta propostes per avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Per saber-ne més:

Notícies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar