TEST: Què prioritzaries per millorar l'equitat educativa?

La creixent desigualtat social al nostre pais farà que durant els propers quatre anys a les aules catalanes hi hagi més complexitats. És més urgent que mai invertir més i millor, i impulsar polítiques educatives que prioritzin l’equitat perquè la propera legislatura sigui la legislatura de l'educació.

A partir de les recerques i grups de treball que impulsem des de la Fundació, hem agrupat 8 grans reptes per l’equitat educativa que tots els partits haurien d’incorporar per millorar el sistema educatiu del país.

I tu, per on començaries?

Estem convençuts que, amb el treball conjunt de tota la comunitat educativa i les aportacions de més persones compromeses podem aconseguir un sistema educatiu més equitatiu i de qualitat per a tots els infants i joves.

Per això et llancem aquesta pregunta: si tu fossis la pròxima consellera d’Educació, què prioritzaries per millorar l'equitat educativa?

Completa el breu test de 8 preguntes, i podràs veure si les teves prioritats coincideixen amb les de la resta. Completant el test també podràs descarregar el document complet LA LEGISLATURA DE L’EDUCACIÓ: reptes i propostes per millorar l’equitat educativa.

Què prioritzaries per millorar l’equitat educativa?

En aquestes eleccions al Parlament de Catalunya encara és més indispensable situar l’educació al centre del debat públic. Perquè volem que la pròxima sigui la legislatura de l’educació. Ens ajudes a reclamar als partits polítics més inversió en educació i unes polítiques robustes, coherents i sostingudes en el temps? Comparteix aquest test per xarxes i amb amics i companys per recollir més aportacions!

Consulta el Comparador: què proposen (i què no) els partits sobre equitat educativa als programes electorals?

Com s’han elaborat les propostes de la Fundació per a les eleccions? Des de la Fundació Bofill elaborem recurrentment informes i recerques sobre els principals reptes d’equitat educativa, fem propostes constructives i posem en marxa projectes per demostrar que crear més i millors oportunitats educatives per a tothom és possible. Totes les propostes que fem estan treballades i contrastades amb centenars de docents, perquè el canvi educatiu no es pot fer sense qui dia a dia està a les aules. Els i les docents, juntament amb els caps de projectes i equips de la Fundació, experts i expertes acadèmiques, tècnics educatius i de les administracions, formen part activa de seminaris, actes i grups de treball que organitzem contínuament. A més dels centenars de voluntaris, organitzacions, entitats i persones individuals que s'impliquen en els projectes que impulsem.

Per saber-ne més:

*Quan completis les vuit preguntes donaràs la teva adreça de correu electrònic per poder veure la resta de respostes i descarregar el document "LA LEGISLATURA DE L'EDUCACIÓ". En fer-ho, quedaràs subscrit al nostre butlletí, on t'enviem totes les novetats sobre el canvi educatiu a Catalunya.